Wij zoeken bestuursleden!

Voor alle leden van “De Hoff” bij deze de uitnodiging voor de algemene ledenvergadering (Zie uitnodiging – klik hier).

Wij hopen op een goede opkomst, zodat wij aan een ieder uitleg kunnen geven hoe wij verder gaan met het voortzetten van de beide besturen.

Wij zoeken ook mensen die het bestuur willen komen versterken.
Meld je aan! Het zou mooi zijn als we met een enthousiaste groep weer verder kunnen in het nieuwe seizoen. Wil je alvast meer weten benader dan gerust Edwin Pol.

Het bestuur: Edwin Pol, Eddy Sieverink, Malou Hovinga en Ellen Scholten.